TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 23 Februari 2011

Lepas duit syiling.... semalam beras pulak...

Pesta kaut beras di lebuh raya

Jika bulan lepas ada pesta kutip duit syiling di Seremban, semalam pula ada pesta kaut beras di Kilometer 394.4 Lebuh Raya Utara-Selatan arah ke Selatan berhampiran Behrang-Tanjung Malim di sini.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ishhh depa kaut bawak balik ka... kaut bagi balik kat yang empunya hak... Haram kan kalau ambik yang bukan hak kita......

6 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

haram tue...takkan depa semua nak makan beras tue huhuhuhuhuhhh

Mawar_berduri berkata...

Hish ..tak baik la..dah la nak buat makan jadi darah daging .....

honey amour berkata...

huih..ada gak camni ek...

Sharinginfoz berkata...

manusia memang pelik betul, emua nak diangkut nanti kalau lori bawa najXX pun nak kaut buat baja pokok

ZOOL@TOD berkata...

Serupa macam mencuri. Kadang-kadang tak faham orang melayu Islam ni, arak boleh minum, rasuah no hal, harta curi pun x kisah, seks bebas pun dah banyak, tak solat lagi berlambak tapi.... kalau babi... confirm haram

Azmiezas berkata...

kalau dah free, org dah tak kira haram halal..sabar jer lah..

Link Within

Related Posts with Thumbnails