TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 8 Februari 2011

Jangan jadi bangang macam ni.....


Menyusahkan org satu hal..... kena maki free satu hal..... yang tak syoqnya org melayu la ni.... semua nak senang.... parking ikut suka hati bapak dia saja....

Memalukan kaum .....

13 ulasan:

azieazah berkata...

Betullah... mentang2 dia ada bapak. :)

en_me berkata...

nak terberak dah tewww makk.. ehehe

ZOOL@TOD berkata...

Tak baik marah-marah, nanti kena kencing manis.... he.. he.. he..

NzA berkata...

lulus ke idak nie ambil lesen..menyusahkan org jerrr...

Farhan Zulhusmi berkata...

sakit aty kan???
rasanya di xlepas amek lesen tu agaknya..hehehe

Nida berkata...

Agaknya driver ni buta huruf kot..hahahaha

beautiful_rose berkata...

tulah pasal.selalu je jumpa jenis org mcm ni fikir nak senang die je.kdg2 boleh lak die block laluan org.menyusahkan betul org mcm ni.

relevan berkata...

Sabo je lah yer..

Sham berkata...

ntah2 paking tu bapak dia buat kot...hehee...

NICK IRFAN berkata...

klu sy mmg saya calarkan kereta dia! heehhe yela menyusahkan org sgt

Miecyber berkata...

Harulah kalau kes macam ini....

Apa itu Skim Cepat Kaya ?

shida berkata...

hurm.. kena mcm ni jugak minggu lepas.. tp kena block oleh 2 bijik kereta... dekat setengah jam jugak menunggu...hadehhh rasa nak pecahkan ja cermin keta yg tak reti2 tu

sahromnasrudin berkata...

sabar...cobaannn...heheheheh

p/s: ini bukan cobaan..ini betul2 kan...

Link Within

Related Posts with Thumbnails