TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 10 Januari 2011

Sana sini posting pasal Fb nak tutup...


Ya ka.... kalau ya bagus la.... kurang la sikit maksiat maya.... kurang sikit dosa mengumpat..... kurang sikit dosa dedah sana dedah sini.....

Kurang sikit dosa zina mata bagi lelakiyang suka tengok prempuan telanjang / separuh terlanjang dalam FB....

Org cakap ya ka kurang... KAt blog pun apa kurang..... Ya betul la tu apa yang penting diri kita la.... KAlau kita buat betul... betul la.. kalau kita tujuan berblog dan berFb tak betul... maka tak betul la jadinya.....

Berblog dan berFB nak cari kawan dan rakan yang terputus hubungan dan mengeratkan silaturrahim.... buka tempat mengumpat dan menayang body.....

Maaf andai terkasar bahasa dan terjeruk rasa....

FB tutup ada yang tak senang duduk ka... apa susah YM kan ada..... talifon masing2 sampai dua/tiga..... masih boleh berhubung lagi kan...

Akhir kata FB tutup ada haku kesah.....

8 ulasan:

Abd Razak berkata...

Saya tak kisah kalau tutup pun sebab saya takder akaun FB..:)

kakcik berkata...

Kakcik pun tak rajin lepak kat FB... mungkin tidak sesuai untuk kakcik kot! :)

J@J@ / Bini The Rock berkata...

saya kisah!

sbb saya main GAME dia! hahahahahaha....

atty's berkata...

kty pun tak kisah fb tutup..cuma ada banyak album je kat sana..tu pun org lain takleh tgk.sedara mara je.

ym pun kty invisible.tak suka ym2 ngn org..hihihiihih..

relevan berkata...

eh jangan jangan..jangan tak tutup..tutup je terus..

Wanita Bertudung Hijau berkata...

jauh di sudut hati, sy rasa lega apabila akauan FB akan ditutup

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

Akak dlm kisah..tp tak kisah jgk...
kkdg kisah..kekadang tak kisah..hehe..
Tak kisah sbb akak tak simpan gambar byk2..atau apdet status dan gambar2 terkini kat situ. Selalu kat blog aje. Bercerita bergambar kat blog akak tu, hehe..

Tp berterima kasih gak ler kat fesbuk sbb melaluinya gak ler leh jumpa kawan2 lama semula yg sebelum ni dicari2 tp tak jumpa, hehe.. Ni pun tak jumpa abes lagi ni..hehe.
Tp kalo nak tutup pun..tak pe. Takde ler sampai tak lalu makan lak masa tu, kahhh...

zns berkata...

mmm...agaknya ramai yang sakit jiwa kalau tutup fb tu..:)
tapi tak kisahlah..sebab benda alah tu ada baik buruknya

Link Within

Related Posts with Thumbnails