TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 10 Januari 2011

No, Facebook is not shutting down

'We didn't get the memo about shutting down, so we'll keep working away like always. We aren't going anywhere; we're just getting started,' it said. -- AFP

Baca selanjutnya disini : http://www.straitstimes.com/BreakingNews/TechandScience/Story/STIStory_622480.html

Mesti ramai yang bersorak gumbiraaaaaaaa.....

8 ulasan:

Miecyber berkata...

Den tak kesah FB nak tutop ko tidok..

Sobab den bahagio melayan Blog...


Jepun Vs Melayu

Abd Razak berkata...

Tak menggembirakan saya..:)

eelobor berkata...

kawan sebenarnya tak kisah sangat pun kalu nak di tutup pun facebook tuh....biasa2 jer

Sharinginfoz berkata...

tak tutup punya

Yunus Badawi berkata...

Kalau tutup pun takpe sebenarnya sbb dah banyak masa habis kat fb ini huhuhu

mamalieyna berkata...

haih la..gimik je kot ye..awat la tak tutup betul2..Fb tu byk melekakan..bagi anak2 yg bersekolah ..eh org bekerjaya pun..

ckLah@xiiinam berkata...

Blog ada ura2 nak tutup tak?

:D

FB ckLah untuk keluarga saja. Satu fB lagi khas untuk murid2 sekolah berbincang tentang Bahasa Melayu dan Sejarah...

Jejaka Desa berkata...

Saje nok gimik la ter.Cari populariti lebih...

Link Within

Related Posts with Thumbnails