TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 12 Januari 2011

Apabila anak buat perangai haruskah dilayan?

Pagi tadi si Cupian buat perangai tak nak ke sekolah walaupun dah sampai di hadapan sekolah...... Memula bangun pagi tadi ok ja... mama mandikan dengan air panas... sebab semalam hujan so sejuk air.... Kalau tak campur air panas mau melalak pepagi.....

Dah dia buat perangai tak nak sekolah so mama terpaksa umpan dia dengan membawa si Cupian ni kekedai.... Mau tak mau habis juga la 5 hinggit..... Ye la tak kan nak beli untuk dia saja... Yang kawan2 yang lain tengok saja..... Kesian juga la kan...

MAma belikan biskut wafer bercoklat sekotak ada la kot dalam 15 keping... cukup la tu.... Kalau la esok dia buat perangai macam tu juga.... arghhhhhhhhhhh tak sukanya... Tak kan la hari2 nak kena upah dulu kot baru nak kesekolah.....

Botak la kepala mama.... Gaji teknician saja bukan gaji pensyarah.....

Anak oh anak...

4 ulasan:

- jinggo - berkata...

ha...
kes anak tak mahu sekolah
saya hari pertama disekolah - sama.
hari kedua..kurang sikit..

masuk seminggu - jadi balik..ha...
haru...

sahromnasrudin berkata...

sesekali ok kot heheheheh

zns berkata...

alalala..manjanya...dia tau mama dia sayang dia...sebab tu dia berani minta minta..:)

kakcik berkata...

Masa kecik - lain kerenah mereka, dah besar esok, entah macam mana pula... kakcik dah rasa macam2 cabaran dalam membesarkan 4 anak teruna....

Link Within

Related Posts with Thumbnails