TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 1 Disember 2010

Hari pertama Cuteri belajar Al-Quran.

Hari Isnin lepas cuteri mintak nak ikut Cik Min mengaji Al-Quran..... Mulanya mama tak nak hantar lagi... Tapi dah dia beria-ia nak jugak ikut sama.... AKmi hantar je la.... Cupian nak ikut sama.... tapi kalau dia pi pun bukan dia nak mengaji sangat... Amin saja...

TAkut nanti dia buat kacau..... Tahun depan la hantar....


9 ulasan:

kakcik berkata...

Semoga Cuteri akan menjadi Qariah yang baik bacaannya nanti. :)

zulkbo berkata...

salam..
hantaq mengaji Quran kat mana?
elok la tu biaq belajaq dari awai..

Abd Razak berkata...

Moga cuteri dapat pelajaran al-quran sebaik-baiknya...

ppb_ppkp berkata...

chumellnya....

re:akak..jagung ni byk kat cameron highlands..tapi imah dapat jagung ni nun di luar negara..a.k.a SIAm..pi siam mgu lepas...ada jumpa kat pekan siam tu....layannn...xla sedap sgt..lepas mengidamm.
eh akak dok area mana??imah dok kok kelang..area guar nangka

Irdina berkata...

Alimaz,ni mama qaisara..igt lg tak..Cuteri blh ganti Sharifah Khasif la nanti.hihi..saya ada buat bisnes tudung dgn telekung skit..pi la jenguk2 blog..mana tau kot2 ada yg berkenan..hihi.. http://qirdina.blogspot.com

ckLah@xiiinam berkata...

Ngaji rajin-rajin ya nak...

Irdina berkata...

Salam..nnt blh la cuteri ganti sharifah khasif..mama,jom tgk tudung dan telekung kat http://qirdina.blogspot.com

kak ina kl (1) berkata...

alhamdulliah ..suka tenguk bila anak-anak rajin nak pergi kelas mengaji.

Nida berkata...

baguslah sedari awal diberi pendedahan untuk mengaji Al-Quran

Link Within

Related Posts with Thumbnails