TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 3 November 2010

BAnjir di Arau dah semakin surut....

Alhamdulillah... pagi tadi kami berdua try pi Gial.... air dah surut dari atas jalan raya... cuma tinggal kawasan klinik dan kawasan rumah yang rendah sahaja masih berair lebih kurang paras buku lali....

Kami terus ke Mata Ayer... siap pekena nasik kandaq pokok petai lagi..... Mama beli ayam dua ekor buat persediaan takut hujan pulak.... Lagi pun  tengok langit pagi tadi macam mendung ja.... Lagipun lebih kurang pukul 11 pagi tadi hujan turun jugak renyai2..... Tapi Alhamdulillah tak lebat... Cuma di Kangar abah cakap member dia bagi tau hujan turun....

Air di kawasan kangar masih banyak... RAmai jugak staf yang tinggal di kawasan Kangar tak dapat datang kerja hari ni.... kesian... Itu dugaan untuk mereka....

2 ulasan:

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

Erm...sian kat penduduk yg terlibat ngan banjir ni.
Jenoh ler nak menyelamatkan brg2 terutama yg penting2..erm..

Watierman, rmanbkr berkata...

Syukurlah...moga panas hingga ke petang!Jangan pulak hujan di tengahari.....!

Link Within

Related Posts with Thumbnails