TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 20 Oktober 2010

Burger Tripple Special dengan Nasi Lemak daun pisang

Best punya melantak dari petang semalam sampai pagi tadi..... Semalam abah tak berselera nak makan nasi... So mama buatkan burger tripple special untuk dia.... Siap ada kacang panggang dengan kacang hijau lagi... tapi dalam tin ler....hehehehe...

Mayonise kasi lebih.... campur dengan sos lada hitam.... roti mama buat roti gardenia celup telur and goreng dengan minyak dua tiga titik tak bagi melekat.... macam roti telur la jugak....

Cik Min dengan Cuteri makan dagingnya saja.... Cupian dengan Cewad demam... mama dah kenyang masa dok buat tu... ambik bau ja dah kenyang..... hehehhe ... bukan apa jemu makan.... 


Pagi tadi abah bawak pi gial pekena nasi lemak telur dadar daun pisang..... lama tak singgah makan kat sini..... Semua ni nak tambah kolestrol dengan lemak la ni....

Hmmmmm sedapnya dia melantak.....hehhehehe

6 ulasan:

kakcik berkata...

Kakcik pun dah makan sebungkus nasi lemak pagi ni... hmmmm.. berlambah lebar la jawabnya.. :)

Sitisifir10 berkata...

haa...lantak jgn tak lantak....

zulkbo berkata...

salam..
ermmmm...
sedap nmapaknya tu..
jangan lupa baca bismillah..
huhu..

New Entry "Palestine Will Be Free?"

luahfikiran berkata...

SALAM,
MAKAN BERPANTANG TU DI RUMAH JE ! BILA KAT RESTOREN, BELASAH JE (TERUTAMA BILA MAKCIK TAK IKUT SAMA)

indahhouse berkata...

salam alimaz,
oh.. intai hubby makan ye.. hihihi.
yang roti sandwich triple tak tahan tu. maunya terliur juga.. :D

relevan berkata...

Asal tengok je gambar makanan..ni yang membuat kawan menjadi lapor dengan segera..

Link Within

Related Posts with Thumbnails