TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 20 Oktober 2010

Apabila si dia merajuk....

Disinilah bila Sicewad ni merajuk... asal merajuk ja masuk bawah katil.... Selagi mama atau abah tak memujuk dia duduk situ la sambil menangis.....


Anak teruna yang sorang ni mmg kuat merajuk..... kadang2 sampai menghentak-hentak kepala dilantai.... susah hati mama dibuatnya.... Tambah-tambah time mama dan abah balik dari kerja... memang kena layan dia dulu... kalau tak jenuh la....


Cik Min ... Cuteri dengan Cupian tak dak la macam ni.... diorang rileks ja..... maybe anak bongsu la kot..... Anak2 anda beginikah perangainya..... Takut juga bila dah besar nanti kalau nakkan sesuatu dibuatnya perangai macam ni... susah jugak.....

Tengok la tu lagi tak diambil..... kesian tengok.... bukan tak nak pujuk tapi bila dah hari2 macam ni... jenuh la mama.... Mintak doa bila dia besar nanti berubahlah perangai buruk ini....Aminnnn

5 ulasan:

kakcik berkata...

Mudah2an dah besar sikit nanti, berubahlah sikapnya tu... Semanatra nak tunggu depa cerdik tu, ibubapa memanglah kena pening sikit! :)

(Cadar tu serupalah yang ada kat rumah kakcik!)

mamalieyna berkata...

eeh Sicewad tu confirm ke bongsu?..hehe...

aloor mmg susah hati kalau gitu gaya rajuknya..haishh..jenuh la nak memujuk ye..mcm2 kerenah anak2 ni..huhu..

Liliyuli berkata...

hihihi..

bukan main lagi dia punya merajuk.

anak bongsu memang manja dia lain macam la kak.. contoh adik saya tu..huhuhu

maiyah berkata...

hehe :D kata le kat dia.. 'ada lipas tuuuuuu'.. agak2 dia takut x :)

shida berkata...

mama dia dulu buat mcm ni dak? hehehhe

Link Within

Related Posts with Thumbnails