TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 29 September 2010

Welcome 2 the world anak saudaraku yang pertama.........

Haaaa semalam mama dapat anak sedara baru.... nama tak tau lagi nak buh nama pa... kena tanya mak pak dia la..... 

Ni anak adik mama yang kawen tahun lepas bulan dua belas..... N3 disini ...... Bersalin subuh2 semalam.... Petang semalam lepas balik kerja dalam pukul 5.30 ptg kami pi tengok... 9biasa la anak sulung bukan boleh balik awai.. kena tunggu dua hari baru boleh balik.... 

Tapi anak dia dok WAD NICU.... tak tau pasai pa....muka macam dia punya APPA.... hehehhe... anak jantan lagi.... kena didik elok2 ni..... bukan apa baik anak lelaki mau anak pompuan sama ja kena jaga betoi2 dari kecik.....

Bukan tak tau zaman la ni serba canggih.... Haiiiii mintak simpang mana yang patut...

Rasanya hari ni boleh balik dah kot.... Depa dok berkira nak buat kekah pulak..... 2 ekoq kambing tu...... Hari Isnin ni la nak buat.....

------------------------------------------------------------------------------------

*Abah dok mintak nak baby lagi... oh tidak...... 4 sudah askar2 tak larat nak kepung dah ni pun... Tapi kalau dah rezeki mau nak tolak kannnnn...heheheheh...*

4 ulasan:

kakcik berkata...

Selamat datang ke dunia... semoga membesar dengan penuh kesempurnaan dan sentiasa dalam lindungan Yang Maha Kuasa lagi Maha Pelindung.

mamalieyna berkata...

Tahniah! alaa pic tu tk kuar2 la pulak..taktau pasai pa ni..huhu..baru nk layan pic baby!

hehe..ada rezki mana leh tolak..Insyaallah..

luahfikiran berkata...

SALAM,
TAHNIAH KEPADA PASANGAN BERKENAAN. YANG MENULIS N3 NI BILA PULAK ? TAK KAN ASYIK NAK TENGOK ORANG JE !

zulkbo berkata...

salam..
hgambar tak keluar la pulak
pixel tinggi kut?cuba kecilkan..

Link Within

Related Posts with Thumbnails