TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 27 September 2010

Akibat terlalu gembira.... orang lain menjadi mangsa...

Salam... ni cerita hari Jumaat minggu lepas.... masa ni lepas maghrib kalau tak silap.... Time ni la masa yang kami ada untuk bergurau senda dengan askar2... masa ni Cuteri tengah tidur (bukan lena) sebelah abah dalam bilik tidur kami.....

Si Cupian tengah melompat-lompat diatas belakang abah.... biasa la Si Cupian mmg suka sangat memanjat belakang abahnya... Mama tengah menjahit baju kalau tak silap.....

Nak dikatakan malang tak berbau... tah macam mana Cupian lompat2 terjatuh terus dari katil... Terkena pulak kepala Si Cuteri yang masa tu tengah meniarap.... Bibir mulut dia terhantuk di tepi besi katil.... 

Mulanya kami ingatkan dah patah gigi.... nasib baik cuma bibir saja yang luka sikit.... Dia punya meraung bagai dikata la.... anak2 kecil lagi... kalau kita yang dewasa pun mau keluaq ayaq mata ni.....



Benda dah jadi.... nak marah Si Cupian pun bukannya dia tau lompat nak kena Kakak nya...... kesian pulak..... masa ni mama dah bubuh ubat dah... darah pun dah brenti...

3 ulasan:

hazila berkata...

Alahai siannya, takpelah bukannya sengaja kan...

Abd Razak berkata...

Salam...

Allahu Akhbar...sian cuteri

Luqman Al- Hakim Bin Foaad berkata...

assalam.
nasib baik x tercabut bibir tu plak..
huhuhu..
esok2 sembuh la insyaallah.
:)

Link Within

Related Posts with Thumbnails