TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 19 Julai 2010

Rahsia Kusyuk Dalam Solat....Kusyuknya diaaaa....

Macam ni la tetiap pagi... Cewad mesti bangun subah... selalu lepas dia azan dia akan sembahyang.....

Photobucket

Tengok la betapa kusyuknya dia sujud...... Hahahahha Cewad selalu macam ni tak... pepagi bangun cari mama tak dak dia mesti triyak(menangis)(azan)  sekuat hati ... kalau mama tak mai juga dekat dia... dia akan menungging macam ni dan terus terlena.....

Photobucket

Hadui ai Cewad.. kalau orang tua2 kata cacing la ni... tidoq menonggeng....orang tua2 kata....mama tak kata...

9 ulasan:

fikaryna berkata...

ololo..mmg kusuk n tawadduk cewad..hehe..

ni bukan pasai cacing mama nya..ni pasai syok sgt..huhu..

sI tEDI berkata...

lenguh tu! he he he

mamalieyna berkata...

hikhik...baeek punya sujud, khusyuk bebenor ni..ihiks..^_^

penjejak maya berkata...

salam,

jiwa kita pun tenang bila nengok anak tengah khusyuk tuu..

"myheart"-abieyazaly- berkata...

hahahaaa memang kyusuk pon...pn blog sila ambk award ekk...

zulkbo berkata...

salam..
kalau tak cacin
mau pampers dah penuh
tu yang menungin tu..he he

nj berkata...

alimaz...
tunjukkan gambar ni bila cewad dah besar...mesti frust menonggeng cam tu gak...huhuhu....

Hariz berkata...

Kusyuknyer.....
Hehehe.
xpe doakan semoga kita
kusyuk dalam solat


Future Husband

CuTeMiUt78 berkata...

aahhaaakkss.. ingat kan sapa la tadi.. adddeeiii.. blh plak dia tido gitu rupanya

Link Within

Related Posts with Thumbnails