TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 2 Julai 2010

Hujan... sejuk...mengantuk...tarik selimut best nih...

Pagi ni hujan dari pukul 4 pagi tadi kot.. entah mama tak ingat la mamai ja terbangun ke bilik air pagi tadi... 

huh sib baik tak ter babas lagi... Cewad pulak semalam pukul 2 pagi tak tidur2 lagi... jenuh mama melayan... Sempat lagi mama membasuh baju yang berbakul tu... pagi ni bangun dah pukul 6.. tak sempat nak sidai./.. balik nanti la sidai....

Hujan lagi nih... duduk pulak dalam aircond.... kalau boleh tidoq ni best.... Geng makmal pulak tak dak semua pi kursus Kampung Gajah... tinggal mama sengsorang ja kat Makmal nih... eeeeeeeeeee takut...

MAkmal ni seram ja kalau dok sengsorang.... Denganr cerita pulak semalam ada yang kena rasuk kat UiTM nih... mama tak tengok cuma dengar cerita... Abah pun cerita....

Ok mama dah mula melalut dah.... mintak simpang semua tu.... Ehhh mana pi mak cik2 cleaner semua pi...  JAngan tinggalkan dakuuuuuuu...

5 ulasan:

Abd Razak berkata...

Salam...

Kat sini pun hujan juga ni sejak kol 5 pagi tadi..

relevan berkata...

Salam pagi jumaat..

zulkbo berkata...

Salam bertandang
lepas solat jumaat
moga anda di berkati
Jumaat Al-Mubarak
..sabo jer la..
takut hantu erk?
he he..

Azizan berkata...

aircond + hujan = sangat sejuk :D

Hariz berkata...

Di Penang Pun Hujan
Amat Best Tidur :P

Link Within

Related Posts with Thumbnails