TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 3 Jun 2010

Sesuatu yang diciptakan Allah dan dianggap besar!!

-Sesuatu yang diciptakan Allah dan dianggap perkara besar adalah tipu daya wanita, sebagaimana firman Allah s.w.t. "Sesungguhnya tipu daya kaum wanita itu sangatlah besar." (Yusuf: 28).

5 ulasan:

fikaryna berkata...

hmm..

mahu jadi wanita dan isteri solehah..

Watierman, rmanbkr berkata...

Ya Allah...sesungguhnya Aku ikhlas dalam segala sumbangan ku buat keluarga dan suami tersayang.....Amin!!!Kadang2 rasa macam adalah kebaikan kita disalah mengertikan.....sejujurnya tak pernah nak harapkan balasan...tapi kadang2 dapat juga...rezeki lah tu kan!!

TQ sudi berkongsi ...jadi peringatan dan panduan hidup!

Pendek jer n3 tu..tapi besar...maksud & message nya!

relevan berkata...

Sebab itu kaum Adam mudah trigoda dengan pujuk rayu..

Kadar faedah sewa beli kereta naik

relevan berkata...

Sebab itu kaum Adam mudah trigoda dengan pujuk rayu..

Kadar faedah sewa beli kereta naik

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

muhasabah utk diri sendiri.


terima kasih.

Link Within

Related Posts with Thumbnails