TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 2 Jun 2010

Dekorasi Si Cuteri


Salam... dah balik kerja dah semua.... Hehehe mama belum balik...tunggu abah sembahyang dulu then baru nak balik.... 

Nampak tak gambar kat atas tu... haaaa tu la kerja Cuteri kesayangan abah... habis double sided tape abah di buat main pelekat dia punya lukisan kat dinding... bukan pelekat saja.. siap buat mural lagi... Kiranya dinding kat rumah tu dah tak nampak rupa dinding dah... hishhhhh malu la nak ambik gambaq..... memang dah tak nampak rupa....

Ni semua kerja Cuteri ... Cupian dan Cik Min bila dapat calour pencil baru..... Kalau beli calour pencil yang panjang tu dalam seminggu dah tinggal panjang jari telunjuk.... maunya tak dah dok mendeko dinding...cepat la dia pendek... then depa dok kerja asah ja....

 Nak marah dah tak larat marah dah... budak2 bukannya reti apa... bagi derang semua tu fun..... menyeronokkan.... Mama dah tak larat larang dah.... Last sekali abah cakap biar la... nanti derang dah besar baru kita cat lain rumah... lagi pun bukan orang nak nampak dalam bilik.....

huhuhuhu..... buruknya rupa bilik mereka.... Tunggu Cewad besar sikit pulak macam mana cerita.... nampak gaya tu ada dah... Dok tiru abang dengan kakak buat itu ini.....

10 ulasan:

Ummi Aisyah berkata...

itu tandanya anak2 kreatif..hehhe comella lukisan orang tu..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

budak2 ni bagus..memang kena biasakan dorang buat mende yang dorang minat..

::ienafazlyna:: berkata...

10 ribu nasi lemak free untuk diedarkan

Pesta Nasi Lemak

ckLah berkata...

Biar dia belajar meluah rasa...he..he..

Izan Ishak berkata...

sama aje dgn anak2 izan. sorang beli satu kaler pensil yg panjang2. 3 kotak hilang tak sampai seminggu...merata2 je dorg sepahkan...huhu

tehr berkata...

teringat ngan anak saya masa kecil...

meja kerusi dinding cadar tilam
semuanya jadi tempat melukis dia

hahaha - seronok dan geram juga dengan anak kecil

zan-xray berkata...

memang begitu la agaknya minat budak2

Deco bersama cutery

:: hayati :: berkata...

haha bebudak....sabo je la...huhu

jemput singgh kt sini...

http://babygown.blogspot.com/

Ahmad Tajuddin Abdullah berkata...

kecik2 conteng dinding,bila besar conteng BLOG pulak..hahaha,moga dia menjadi anak yang solehah harapnya...

Wawa berkata...

ahaha.. budak2..

thanks for the nang...

Link Within

Related Posts with Thumbnails