TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 22 Jun 2010

Seksi..meniarap dan mengangkang semua ada.... Persiapan Last minute....

Ni la akibatnya bila cuti sekolah main saja... esok nak sekolah baru malam ni nak tengok buku dan buat kerja sekolah..... Cerita ni malam Ahad lepas la ni....

Tengok la Cuteri yang tak pernah berbaju dirumah.... dia pun tumpang sekaki bila Cik Min buat kerja sekolah.,

Cupian punnnn habis buku dia kaler.. Tah apa2 Tah....

Cik Min baru kalut dah esok sekolah....

Lihat lah betapa khusyuknya mereka....

6 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Siap alas tilam..cam mana menulis cam tu!

nana berkata...

jalan2.. nanged!

kakcikseroja berkata...

Samalah macam anak2 kakcik.. bila ditanya, semua dah siap.. lepas tu mula tak tahu nak capai yang mana... :(

sonata anak kancil berkata...

siap tak keje2 sekolah tu...tu la asyik main je...last minute baru nak buat

Yatie berkata...

khusyuk sggh.....

Izan Ishak berkata...

khusyuk sgt tiga beradik ni!

*mcm muhaimin plak, awal2 lagi izan dah suruh siapkan, kalau tak xboleh keluar pi main2~

Link Within

Related Posts with Thumbnails