TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 12 Jun 2010

Orang cuti hari minggu rehat sepuas-puasnya dengan anak2...tapi saya........ emmm abah mama nak balik Rumah mak la hari ni.....

Salam pagi Sabtu..... hheheh asal hari Sabtu ja nak balik rumah mak... memang la kat rumah mak saja mama dapat releks sikit... Kalau kat rumah memang mama tak dapat nak releks... sebabnya askar-askar akan buli mama.... ada saja benda yang askar nak suruh mama buat....

Memang letih... Lagipun Cik Min semalam tidur rumah Tok Didah... So hari ni dengan alasan yang kukuhnya nak balik la rumah Tok Didah...... HEheheheh.

Tapi apa yang penting kerja rumah habiskan dulu.... Semalam dah basuh baju tak tak sempat habis... Pagi ni dalam pukul 6 pagi selepas subuh sambung basuh baju.....

Sambil basuh baju buatkan sarapan... 

Goreng nasik lebih semalam....

Habis goreng nasik ... kejutkan askar2 .. tu pun kalau diorang nak bangun la....

Sarapan dengan abah....

Habiskan membasuh....

Sidai kain....

Sapu sampah...(semalam dah sapu)....

Siap nak balik rumah Tok Didah....

Selamat berhujung minggu....

Semalam abah layan bola... mama layan rush our 3.... Jackie Chan kan.....Nasib baik la TV ada lebih dari satu... kalau tak berebut la jugak....

Tengahari ni abah ada kenduri rumah kengkawan dia.... So selamat la mama tak payah pikir nak masak apa untuk abah hari nih....

Esok saja pikir ya.... Selalunya ikan bakar ler....






4 ulasan:

sI tEDI berkata...

selamat hujung minggu
selamat balik rumah tok didah

relevan berkata...

Elok juga balik Kampong..

Abd Razak berkata...

Salam..

Selamat bercuti hujung minggu

etuza berkata...

Salam..
Rajin ya bantu wife wat keja2 rumah. Syukurlah..rumahtangga & anak2 tanggungjawab bersama. Take care..selamat pergi dan balik. Amin
Selamat hari minggu

Link Within

Related Posts with Thumbnails