TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 3 Jun 2010

Kapersky dah expired....


Salam...selamat malam... Ramai yang dah tidur kan....

Abah tak dak kat rumah... Kerja malam nih... ada projek berjalan di UiTM... So mama tak tau nak wat pa... Teringat kapersky dah expired semalam.... Tadi petang abah ajak pergi Kangar beli Anti virus ni... kalau tak habis la Lappy.... kena serang virus...

Abah pakai KIS.... tak pakai KAV... mama tak arif sangat perihal nih... selalu abah la semua.. dari beli sampai la install kat lappy semua abah yang buat...


Askar-askar ada yang dah tidur... Cik Min demam makin teruk... Petang tadi ikut mama pergi Office.. Dah dua hari tak kesekolah.... Alser dia semakin merah dah bengkak.... Hari Selasa malam hari tu abah bawak ke klinik Faizah Kangar pulak.... Ambil ubat kali kedua.... Dr cakap kalau minggu depan tak lega jugak kena bawak ke hospital la jawabnya....

Cuteri baru ja tidur.. Yang tinggal Cewad dengan Cupian.... Cupian tengah main kereta sorang2 dia... Cewad ...... eh mana Cewad......

Nampak Cewad buat pa tu.... Heeeee ni la kerja dia kalau mama alpa sikit....... dah pandai memanjat meja....

Sila abaikan dekorasi dinding tu ya...

2 ulasan:

Abd Razak berkata...

Salam..

Saya pun pakai KIS...ia lebih sensitif dan secured dari KAV. Cumanya ia mahal sikit tapi tak apa asalkan lappy selamat dari serangan virus dan spyware..dan lain-lain.

atty's berkata...

amboi..nak jadi tehcnician nampaknya cewad.,,tp bahaya tu ..

Link Within

Related Posts with Thumbnails