TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 21 Jun 2010

Bangla punya bahasa......

Hari Sabtu hari tu sebelum ke rumah Tok Didah singgah basuh kereta....  abah tak sempat nak basuh sendiri.... kerja .... Mama terpandang la banner kat tepi tempat basuh kereta tu....


 KAlau korang tau apa yang tak kena dengan banner ni....


Zoom kasi jelas......hahahahah

6 ulasan:

sI tEDI berkata...

maksudnya?

tidak termasuk harga pemasanganlah ek

org yg buat banner tu pun satu.

tolonglah betulkan!

shida berkata...

tiada masuk pasang.. menatang apa tu

sahromnasrudin berkata...

nak pasang, memang tak leh masuk huhuhu

Izan Ishak berkata...

hehe...pasang jangan tak pasang~

Kakasma berkata...

biasa tu bahasa menunjukkan bangsa..jadi mmg ler bangsa yg buat nie..bangsa yg tonggang langgang kan..hihihihi..

Kakasma berkata...

biasa tu bahasa menunjukkan bangsa..jadi mmg ler bangsa yg buat nie..bangsa yg tonggang langgang kan..hihihihi..

Link Within

Related Posts with Thumbnails