TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 17 Mei 2010

Syoqnya Perlis cuti....

Salam... Hari ni warga kerja Perlis cuti.... Nak tau cuti apa sila semak kalendar ya.... Bestnya tak dak la nak kalut sangat hari nih.....

Ingat petang ni nak ajak abah pi Lubuk Pinang Kedah melawat Tok Wan mama dok sakit....Lama dah mama tak jenguk Tok Wan... Apa khabar agaknya dia...

Tadi pepagi lagi mama dgn abah merempit pi Mata  Ayaq cari bahan untuk masak tengahari.... Ingat nak cari ikan siakap nak bakaq untuk Tok Wan Cewad (ayah abah) sebab malam nanti dia akan bertolak ke KLIA ..... Tok Wan Cewad nak pi buat umrah.... Malangnya sekoq ikan siakap pun tak dak....

Melayan askar2 yang semakin membuas.... penatnyaaaaaa.... bilik diorang dah macam tongkang pecah dah.... hadui laaaa... Janji diorang tak bergaduh sudah....

Ok la mama nak bagi mandi askar2 kejap...

Psstttt: Maaf mama bagi hadiah tak seberapa...abah cakap nanti nak bagi lain hadiah2 tu.... Kawan2 jangan terasa ya.... 

8 ulasan:

atty's berkata...

selamat bercuti lah utk warga perlis..

Wan Perlis berkata...

yaya cuti blh relek
perlis la ni panas

Mummy Chubby berkata...

hai yuka...btol la, mmg tipah tertipu! mcm slimming centre tu, 1 bdn rm30k sbnrnye.huhu

Mummy Chubby berkata...

hai alimaz...juz ignore comment mummy tadi.silap post lak...syoknye cuti!

fikaryna berkata...

uih..sonotnya cuti..ikan siakap nak masak per?huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

samalar kita kan..
anak-anak bujang punya bilik..adoiyai

hari ni kemas, esok lintang pukang ..

sampai kena warning tapi xheran..huhu..

Abd Razak berkata...

Salam..

Selamat bercuti..

CuTeMiUt78 berkata...

wah seronoknya coti2 gitu...

Link Within

Related Posts with Thumbnails