TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 25 Mei 2010

Perihal Cuteri pagi tadi...

Salam.... 

atengok gambaq2 kat bawah nih.... Cuteri la ni sapa lagi.... Kalau bab bangun mandi pagi cukup liat... Dah bangun dah boleh pulak dia pi tidoq kat tepi drawer tu plak....

Huhuhu kesian pulak.... Last sekali mama angkat jugak masuk bilik air... Jirus sekali dengan sluar yg dia pakai tu... bukan apa sebab dia mengamuk tak mau mandi pagi....

Kesian pun ada... Asal bangun pagi ja mesti nak kena kelahi dengan mama dulu.... heheheh...


Bestnya dia tidoq.....

10 ulasan:

kakcikseroja berkata...

Siannnnn diaaaa.. :)

Siti berkata...

hehehe..adoi..mcm kita2 dulu gak la masa kecik..liat nak bgn pagi...

indahhouse berkata...

salam alimaz,
kikih,cuteri, camna la nanti bangun nak sahur bila masuk bulan pose... ;)

- jinggo - berkata...

sama dengan anak saya..
tidoq dalam bilik air
dan berkelai dengan kakak2..........itu yg manisnya tu

penjejak maya berkata...

salam,

ragam budak-budak biasalah tu..

NICK IRFAN berkata...

teringat plak msa sy kecik2 dulu kak? mcm ni jgk lps mandi tido dulu? hehe

blueCITY® berkata...

salam,

olololo...
majuks yer
sian hehheheh..
lum mandi le tuh
hehehhe

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

alalala.....

comei nya dia tido camtu..

siti nurkhijah berkata...

nampak cam sejuk ja.. pasai tu tak mau mandi kot...
ct dulu mak campur air sejuk ngan air panas jadik suam2 baru syok skit..

Rizziela berkata...

Siannyer dia..dia mandi air sejuk ke air panas..

tingat zaman kecik2 dulu..macam ni gaklah gaya saya bila kena bangun pagi

Link Within

Related Posts with Thumbnails