TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 11 Mei 2010

Kerana pendaftaran Matrikulasi

Salam...Good Morning sahabat semua..... Pagi ni sihat-sihat semua ya.... Mama, abah, Cupian dengan Cewad batuk tak mau lega...Cupian lagi teruk batuknya... Pagi2 bangun pagi batuk sampai muntah-muntah.... Kesian dah mama tengok... Makan ubat pun tak jalan...

Ok tu perihal kesihatan anak-anak mama dan abah... Gambar kat bawah ni plak perihal Arau sesak bila tiba hari pendaftaran kolej matrikulasi....Gambar ni mama snap semalam (kemarin) masa balik tengahari... selalu kami ambik masa 5 minit ja untuk balik makan tengahari kat rumah... Tapi semalam ada la kot dalam 15 minit gitu baru sampai rumah....

Tu baru sesak sikit dah tak tahan,... agak-agak orang KL yang hari-hari merentas sesak dijalan dah lali kan... nasib baik rezeki kami di Perlis saja... Kalau la kena transfer ke KL mau menangis air mata darah tak mau pi....huhuhuhuh...

Tapi yang seronoknya time pendaftaran ni ramai peniaga-peniaga jual buah mempelam harumanis kat tepi jalan.... Kiranya sepanjang jalan la ada jual buah mempelam harumanis... Mama tak sempat nak snap gambar penjual buah tu sebab tak nampak...kami dari arah UiTM... Bukan saja jual mempelam... Jual bantal pun ada.... Yang jalan jadi sesak tu kes orang luar berhenti beli buah mempelam harumanis la....Tempat lainkan tak dak....

Student UiTM dah mula bercuti... So sekarang lengang dah UiTM...Bestnyaaaaa....


Siap ada polis jaga traffic ....



Ni gambar abah ambik masa dia pi tengok orang kerja buat pagar kat belakang asrama yang dekat sempadan matrikulasi... Abah cakap penuh dengan kereta dari luar....

3 ulasan:

kakcikseroja berkata...

Salam..

kesesakan jalan terutama waktu balik kerja di KL ni, memungkinkan orang mendapat sakit jantung! Bila hujan atau ada kemalangan (walaupun sedikit) bertambah2lah sesaknya.... :(

arekymz membuyau berkata...

mmg bnyk keta..
naik beskal lg cpt kot..
tp panasn la plak...

sI tEDI berkata...

makan obat semuanya!

Link Within

Related Posts with Thumbnails