TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 4 Mei 2010

GooD MorninG...

Salam...ok hari ni mama cek email..... semua alamat kawan-kawan yang meneka kuiz teka baju alimaz dah mama dapat... maaf sebab lambat hantar hadiah yer...bukan apa menunggu alamat lengkap nak pos sekali senang tak payah ulang-alik dari pejabat pos.... bukan hadiah la lebih kurang cenderahati persahabatan dari Alimaz ...

Mama buat kuiz ni pun sekadar suka-suka saja.... Tak sangka ramai pulak yang sudi menjawabnya.... suka sangat dan kalau boleh mama nak bagi semua 42 orang yang menjawab tu walau pun jawapan tak betul.... Tapi mama dah bajet setakat yang termampu saja.....

Yang tak dapat teka dengan betul jangan kecil hati ya.....Ok mama ada kerja nak buat nanti kalau ada masa terluang mama akan melawat kawan-kawan ya....Bye...

7 ulasan:

kakcikseroja berkata...

Salam dan selamat pagi..

semoga keceriaan pagi ini akan berlarutan ke pagi2 yang seterusnya.. :)

Sitisifir10 berkata...

Tak sempat dah skang nk masuk contest2... anyway, seronok kan anjur contest boleh kenal ramai org

Abd Razak berkata...

Salam...

Good morning..:):)

mamalieyna berkata...

kitalah antara golongan yg teka tak betul tu..hehe..

Azmiezas berkata...

kita tak kisah,..janji menang..hahaha...

zan-xray berkata...

teka salah contest tu..
tak sempat nak masuk contest alimaz.. lagipun kalo menang kena bagi alamat la pulak hehe.

fikaryna berkata...

owh..panggil alimaz jela eh..pangl ryna pun xpe..dah biasa..hehe..

x sempat join contest..

Link Within

Related Posts with Thumbnails