TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 21 Mei 2010

Alhamdulillah.... dah boleh pakai semula...


Salam.... Selamat hari Jumaat... Pagi yang baik untuk hari ni.... masih ingat N3 yang lepas perihal kain mama yang dimakan seterika....

Hmmmm tak dak apa pun nak bagi tau cuma nak habaq la.... Gambaq kat atas tu kain yang siap di baiki... So hari ni mama dah boleh pakai le... heheheh selamat kain... Selamat det abah jugaaaa....

Huhuhu ingatkan orang nak beli kain ganti baru...tak beli jugak... Tu yang baiki juga tu.. Kalau tak mesti dapat baju baru... dan baju lama jugak boleh dipakai lagi.... Kena tunggu raya la jawabnya...

7 ulasan:

Izan Ishak berkata...

alahai ciannya, nak baju baru tusbnrnya...xpe2, nanti borong byk2 nak raya laa...

Liliyuli berkata...

baiki kain tu? mcm mana? kan besar koyak tu? huhuhu..

Siti berkata...

wahhh..leh baiki yer...pandainya...

indahhouse berkata...

salam alimaz,
pandainya jahit...akak cuba tenung2, tak nampak juga kesan jahitan kat kain baru. magic sungguh tangan alimaz..

relevan berkata...

Bagaimana tu..seterika boleh makan kain?..

Kakasma berkata...

wah..pandai laa repair kain..senang nyer kalau duk dekat leh suh maz ajer..eh! nak paggey aper yek???

mummyseri berkata...

salam, terima kasih gift dr perlis kite da terima td siang..
kite pon ada jugek kain kena mkn dek iron ni..tp taktau repair langsung x bole pakaile :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails