TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 15 Mei 2010

Alahai... Cupian baju baru tu....

Salam.... selamat pagi...selamat bercuti...

Mama nak story the mory perihal Cupian .... tengok baju melayu dia dah macam belacan...pada hal mama baru ja siapkan baju tu semalam... Pendek kata baju baru tu... Ni kes dia makan rojak buah la ni... habis kuah rojak tu tumpah kena baju.... Huhuhu alahai cupian jenuh mama nak sental hari nih.... Dah la baju banyak.. dua bakul penuh tu belum berbasuh...

Mesin la basuh yang sebetulnya...tapi baju sekolah kena sental jugaaaa....

Petang semalam (kemarin) lepas balik kerja then hantar Cik Min pi mengaji Al-Quran... Abah ajak mama makan... Lapaq katanya... On jer kat Al-Saggof Jejawi.... Janji abah belanja...heheheheh....


LAyan badminton lagi....

Kedai makan kecik dan simple ni pun ada wifi free..... macam KFC daaaaa....

Pekena Nasi Goreng Pataya.....boley la tahan... takk dak sup tak berapa best..... Janji kenyang.... Layannnnn...

9 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

budak kalau makan; memang tak sah kalau tak kotor kann...



samalah kita... kain baju membumbun..hari ni kerjalah pulak.. huhu..

Abd Razak berkata...

Salam..

alahai cupian sayang baju baru dah kotor...takpe erk mama boleh cuci

ZiE FAUZi berkata...

biasalah budak2 kan kak.. makan sikit, melemuih byk..

btw,hadiah dah sampai.. terima kasih yer..cantik..

Nida berkata...

Itulah budak2... kalau tak comot tak sah

maiyah berkata...

hehe.. sental pelan2 ngeeee.. bebudak camtu le kan, kalo x camtu nnti kita rindu lak..

relevan berkata...

Besh nampak nasik Goreng Pataya tu..apa sudah jadi sama Cupian..suh dia basuh sendiri dia punya baju..hehe!

mamashasha berkata...

salam, apa habaq org perlis? apasal sy tak jumpa chat box akak? tq dtg blog sya...

kakyong berkata...

salam singgah..

anak2 memang mcm tu, kalo makan tak comot tak sah..

CuTeMiUt78 berkata...

alahai cupian.. sayang baju baru dah comot...
claasss gitu kan.. warung tu siap ada wifi lagi

Link Within

Related Posts with Thumbnails