TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 8 April 2010

Jom pi Sekolah

Tengok la Cewad...semenjak boleh berjalan ada saja yang nak dibuat...Ni beg sekolah kakak dia Cuteri.... Abang-abang dgn kakak dah tidoq tinggai dia soreng dok main....

Photobucket
Amacam ada gaya tak...

Photobucket
Jom pi tunjuk kat Tok Wan...

Photobucket
Heheheheeh Tok Wan dok panggil dia buat dono (buat tak tau) ja....
---------------------------------------------------------------------------------------------------
*Cepatnya dia membesar... rasa macam baru semalam melahirkan dia...*

16 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Dik Berdua...betoi tu..sekejap jer budak2 ni membesar...& kita semakin tua...Tapi Syukurlah..Allah beri kesempatan ...nampak anak2 membesar depan mata!

mamalieyna berkata...

alahai comei la cewad..dok terbayangkan arif saya lak bergalas beg cenggitu..comei2x..hehe..

fikaryna berkata...

salam kak..ryna sihat..aka macam mana? bz ke skang?bulan madu langkawi belum lagi..

waa..semangatnya adik..bagus2..huhu..

Che' Pit berkata...

semoga dah besar nanti rajin ke sekolah dan rajin menimba ilmu..

relevan berkata...

Wuih dah ada anak teruna korang yer..

hafizmd berkata...

salam..
tengok anak akak yg suke angkat beg tuh..same macam anak saye..bile jumpe jer beg sie..terus cakap..nak gi skolah..siap nak kete mainan lagi..

mmg kejap jer rase..macam baru jer semalam tgk die atas stroller ngn mamanya..

p/s -moge anak2 kite smua membesar dgn sihat dan dirahmatiNYA..ameen

indahhouse berkata...

salam alimaz,
senyum saya baca entry ni. budak2 skrg tak sabar nak gi skolah,kan? kalu kita dulu, takut nak gi skolah sbb cikgu garang...hahaha

sI tEDI berkata...

amboi!
beg lebih besar dr cewad!

maiyah berkata...

x lama lagi je lg tu bleh msuk tadika yek

etuza berkata...

Salam alimaz.
Memang terasa singkatnya masa..anak2 kami juga besar dari kami..yang bongsu dah lima tahun...terasa baru dilahirkan. Inilah nikmat kehidupan pada hambanya yang beriman. Syukran kita atas kurnianya. Anak adalah harta utama.

nj berkata...

alimaz...
bulatnya mata dia...semangat mesti tinggi...semoga dah besar rajin ke sekolah ye cewad!

Yunus Badawi berkata...

Salam Alimaz
wah dah besar dia ya. Boleh buat kawan Adam kalau jumpa nanti hehehe

Nida berkata...

Beg tu sama besar dengan Cewad.. :)

arekymz membuyau berkata...

beg nye lagi besar dari tuan nye..
huhuhuhu

fiezaradzi berkata...

sama la dgn anak kite.. selalu nak kolah.. kolah.. sekolah la tu..

kejap jer sama kan.. tapi nape warna pink beg tu.. hihiih

Solehah berkata...

haah la kak..cepat jugak saya rasa.

Link Within

Related Posts with Thumbnails