TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 21 April 2010

Askar-askar baru balik dari sekolah

20/4/2010
Selasa


Cik Min macam tak mau balik ja....heheheh...ehem awat tu..


Cuteri ni dok main apa tah sampai mama nak tengok tak bagi....


Cupian keletihan buat taik mata la....baju baru dia baru dapat hari ni... sampai sekolah tukaq terus baju pakai baju baru.....

12 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Sian kan...keletihan....tapi sekejap jer besar budak-budak tu....kita pun semakin tua....sedih lak teringat anak2 dah besar panjang...dan Akak semakin sunyi kat umah sorang2...!

fikaryna berkata...

tgk budak2 balik sekolah..ingat zaman kecik2..huhu..

LiNda berkata...

salam manis...

Wahh... sampai tertidur ..penat belajar . hehee

mamalieyna berkata...

tengok budak2 balik sekolah mcm sungguh memenatkan..huhu..

Kyuubi_85 berkata...

mcm keletihan je diorg semua tu

tunbegia berkata...

sungguh letih kanns,

salamm,

blueCITY® berkata...

heheheh..
lagak2 kanak2 yg leh buat kita berfikir macam2 dan menghiburkan..

mie berkata...

kesian nya..
letih berjuang kot..
hehehee

maiyah berkata...

askar2 x pegi berkawat ke hehe

sI tEDI berkata...

cupian lena..

xiiinam berkata...

Comel-comel nama anak-anak ni...

YucIkA berkata...

waaa...rindunya nk amik budak2 dr sekolah...penuh satu kereta...

rindu sgt..baca entry ni wt saya lg rindu T__T

Link Within

Related Posts with Thumbnails