TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 19 April 2010

17/4/2010 Sabtu
Pagi

Photobucket
Depan rumah Tok Nyang ada bendang... Bunyi bising traktor membajak sawah....

Photobucket
Cuteri sampai saja rumah Tok Nyang memunggah laci cari pen dan kertas.... apa lagi kalau bukan kerja dia menyonteng.....Nampak lukisan cuteri yang cun tu....heheheh

Photobucket
Cupian jumpa mana plak kanta pembesar tu....

Photobucket
Cewad tengah menikmati buah jambu air depan rumah Tok Nyang...

Photobucket
Mak Ngah balik dari Nat (pasar pagi) Balai baru ni la yang dibeli untuk kanak-kanak milo ni....


Petang....

Photobucket
Cewad tinggal sorang-sorang dengan mama jaga Tok Nyang.... Cik Min.. Cuteri dengan Cupian ikut Tok Didah pi makan kenduri Beseri.... Cian Cewad main dengan arnab je la...

Photobucket
Di burunya arnab kaler oren tu sampai bawah kereta....

Photobucket
Dah jemu dok buru arnab tak dapat-dapat main pasir plak dah.....

Photobucket
Tok Nyang dah nampak sihat sikit...boleh bangun duduk sendiri cuma tak boleh jalan la lutut sakit...langsung tak boleh bangun berjalan setakat bangun duduk saja....


Malam

Photobucket
Abah mai ambik malam dah...ingat nak pi tengok bola la...dah perlis kalah malas la nak pi tengok... hujan lebat sama...Askar-askar pun dah keletihan Cuteri dah tidur...

Photobucket
Singgah kedai beli char kwe tiow dekat Taman Seri Wang....Lima bungkus RM 15.00.....

6 ulasan:

mamalieyna berkata...

menariknya gambo2..jelas, terang benderang!..huhu rindu nk balik kedaaaahhhhh! :p

Farra Rizal berkata...

bez cite awak...

join blog saye..

http://terataimewangi.blogspot.com/

http://mybaby-farisha.blogspot.com/

http://putrifarisha-kesayangan.blogspot.com/

sI tEDI berkata...

besarnya mata cupian!!

Che' Pit berkata...

bestnya kg ada sawah bendang.. kt johor getah n kelapa sawit je huhu

nj berkata...

alimaz...
semoga tok nyang segar kembali...bulat sungguh mata si kenit tu...dia ikut muka siapa yek? hehehe...

Abd Razak berkata...

Salam...

Seronok anak-anak tu..:)

Link Within

Related Posts with Thumbnails