TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 31 Mac 2010

Neo R3...

KUALA LUMPUR - Proton Holdings Bhd. melancarkan model berprestasi tinggi, Proton Satria Neo R3 Lotus Racing Edition (gambar) yang ditawarkan pada harga RM115,000 sebuah.

Pengarah Urusannya, Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir berkata, pihaknya buat masa ini hanya mengeluarkan 25 buah kereta itu dengan 11 tempahan telah diterima.






-----------------------------------------------------------------------------------------
*Mak mertua pun susah nie nak tumpang....*

7 ulasan:

mamalieyna berkata...

nak tumpang payah ni, harga bleh tahan mahai nohh...hehe..

sI tEDI berkata...

i nak satu!

Nadiah Sidek berkata...

kereta 2 pintu mmg tak sesuai utk yg berkeluarga. yg bujang2 suka la kot kereta mcm tu

maiyah berkata...

salam ziarah.. kita add link.. makasih singgah blog

Nida berkata...

Bilalah kereta Malaysia nak murah ye...

Abd Razak berkata...

Salam...

Bolehlah beli ni utk race :)

fiezaradzi berkata...

dah penah guna satria.. tapi bukan yg ni la..
mmg susah sikit nak tumpangkan org kat belakang.. sesuai kalau masih bujang dan sporty..

Link Within

Related Posts with Thumbnails