TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 22 Mac 2010

Makan-makan Pizza Hut

Hari Jumaat malam sempena ulang tahun perkahwinan Alimaz..... Kami bawa anak-anak makan di Pizza Hut.... Cik Min dok gaduh nak makan Pizza Hut....

Cuteri dengan cupian suka sangat.... Cewad dah sah-sah tak tau apa-apa..... Kami bawa juga... dah memang niat nak bawa askar-askar pun.... Jenuh kepung....

Kena pulak pi waktu malam.... ramai orang.... biasa la hari kerja...malam saja la orang bawa famili kluaq makan....



Cewad dengan gaya matanya yang besar....


Tuan Puteri ni biasa la kalau ambil gambaq macam-macam mimik muka dia buat.....


Cik Min tengah pulun Pizza... Belemoih (comot) habis mulut....


Pulun mama jangan tak pulun... Cupian makan ayam saja....


Abah tak pandang kamera langsung dah.... Gambaq wajib tak dak... tak boleh nak ambik....

---------------------------------------------------------------------------------------
*Balik jenuh langgah ayaq...*

9 ulasan:

Che' Pit berkata...

selamat ulang tahun perkahwinan..

aritu p pizza nak makan pizaa baru tu, tp dah habis lak huhu..

Abd Razak berkata...

Salam...

Tak ajak kita celebrate...:):)

al-lavendari berkata...

selamat ulangtahun perkahwinan. semoga di panjangkan umur, di tambahkan zuriat, di murahkan rezeki dan diberi kesihatan tubuh badan dan kekal dalam iman. dan selamat juga makan pizza !

Ejamaria berkata...

mmmm... best nye, kite lama tak makan kat luar la...

relevan berkata...

Selamat ulang tahun perkahwinan..kawan pulak lupa tarikh ulang tahun ni..siap kene pelangkong jika tanya akak kat rumah..

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

lame dah tak makan pizza..blanje bole? hehe

nza berkata...

Sronokkkk tu....ceria wajah2 sikecil n lebih ceria muka mamanya...hi.

Azmiezas berkata...

Amboi..syoknya makan pizza..ahkak selalu sebelah tak nampak ke??..kikiki..

sI tEDI berkata...

wah wah cupian!!

Link Within

Related Posts with Thumbnails