TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 7 Februari 2010

Semalam punya cerita....

Tarikh:06/02/2010
Masa:Pagi sampai petang
Tempat:Sekolah Kebangsaan Oran.... Inva Optometry (kedai cermin mata).... Restoran Kina

Perkara: Mesyuarat Agung PIBG sekolah Che Min....hmmmm tak pi pun tak kena juga.... mau tak mau pi juga la.... Sepatutnya dua hari cuti Sabtu dan Ahad untuk anak2 kat umah... Sian Cewad....




Datuk Azmi Khalid dan Isteri Datin Normala merasmikan majlis.... antara jemputan mesyuarat agung PIBG.


Kusyuknya abah yer.....


Mama dengan Tok Didah (mak mama)..Dok depan sekali plak tu...


Abah ...tengok pa..jemu la tu...


Datuk Azmi Khalid merasmikan majlis....


Majlis penyampaian hadiah pelajar cemerlang UPSR tahun 2009...










Cenderahati untuk Datuk dan Datin...


Alimaz posing depan sekolah...




Sepatutnya Cik Min sekolah hari ni.... Tapi dibatalkan hanya murid darjah 4 hingga 6 sahaja ada latihan rumah sukan....








Pak Su Syukri adik mama darjah 6....


Lepas mesyuarat, kami pederas pi Kangaq... asalnya nak pi beli ink printer..tapi tak dak plak kena order.... Singgah kedai cermin mata... mama nak buat spek baru yang lama tu dah terlalu lama sangat....dah masuk 10 tahun pa... dok tukaq cermin saja...


Cek mata mama...tambah power plak dahhhh...


Cek mata abah saya.... dok merungut mata kurang nampak....








Mata abah.... silau tinggi tu yang tak berapa nampak tu...




Mata mama ok cuma rabun jauh saja....


Abah kena buat spek la plak....


Lepas buat spek... pekena nasik Restoran Kina..... Tapau sekali untuk anak2.... Jom balik..

7 ulasan:

blueCITY® berkata...

wah ada artis ke?
heeeeeeeeee

sI tEDI berkata...

suami isteri lak rasmi majlis!

Nida berkata...

Samalah cik abang Alimaz dengan Nida.. silau tinggi, tu yg kalau drive malam susah nak agak jalan.. silau kena lampu kereta bertentangan..

zai berkata...

salam alimaz..

Amboi rajinnya depa p mesyuarat PIBG noo..kak zai ni p gak sesekali bila berkesempatan jer..tapi nampaknya cam tahun ni..macam tak dan jer rasanya sebab sibuk kira duit hehehe.

ZOOL@TOD berkata...

Seronok tengok kapel ni... romantik sungguh...

ONE ZABA berkata...

la ni, hari hari kena pi sekolah.

ikan emas berkata...

salam ziarah...
jemputlah datang lagi

Link Within

Related Posts with Thumbnails