TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 9 Februari 2010

Meeting Civil-BPF

Tarikh:08/02/2010
Masa:....10.00 pagi da...
Tempat:Bilik meeting BPF
Perkara:Hari nie ada meeting bulanan Civil...Sebab sebelum nie ada perubahan dalam bidang tugas masing-masing...jadi hari nie nak tau apa yang dah jadi ....boleh buat kerja ka....atau cakap saja pandai...muahaha..


Big boos...tengah dengar luahan perasaan .....


Tengok muka semua macam tak puas hati je nie....keluarkan..keluarkan...
tapi SKT ...mau ingat....


Sesi...mengeyangkan perut....


Amboi... sunguh berselera sahabat ku ini...menghayati kenikmatan nasi goreng berulamkan 'papadom'.....

7 ulasan:

Diarihatiku1976 berkata...

fuh.. tang makan yg takleh lupa tu... hihih

fikaryna berkata...

hehe..mmg selera..huhu..

Sharinginfoz berkata...

hmmmmm, apa yang penting, perubahan yang lebih bagus kan...

Siapa Nak Promo Blog???

OK ke Kekasih Lebih Satu????

Perlu Ke Duit

blueCITY® berkata...

hahahahah

time meeting2 den pun
makan yooooooooo
ekekek

mamalieyna berkata...

ada saja part makan2 eh...itu yg best! hehe..

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Alimaz...kalau ada yg tak puas hati pun..dapat makan nasi goreng ngan papadom...hilang habis semua.....kenyang perut senang hati!

Ena Qalinsya berkata...

laki bini sama mesyuarat ke?
bestnye lahaiii...

Link Within

Related Posts with Thumbnails