TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 20 Januari 2010

Sang Kancil dan Jet Pejuang

Tarikh:19/01/2010
Masa: Tengahari
Tempat: Pasaraya Permata Mata Ayer
Perkara: MAsa singgah nak beli barang2 peribadi kat MAta Ayaq....Cuteri dengan Cupian namapak toys yang telan det tu la pulak...nak tak nak kena bagi naik jugak la...kalau tak tak berganjak la....haru-biru jadi.....


Cupian tengah layan sang kancil melompat2 bila dibubuh det RM0.50...sib baik lima kupang ja....


Enjoyyyyyy....


Cuteri plak naki sang kancil sebab jet pejuang kat sebelah tu tak jalan....dia tak mau telan det.....selamat det mama..


Cupian nak naik jugak walaupun tak bergerak....Cuteri merajuk sebab abah tak bagi main lagi.......cukup la sorang lima kupang....nak pi ambik Che Min sekolah plak...


Close up sikit muka budak merajuk...alaaaa ciannya...nanti kita main lagi nooo....


Dengan rela paksanya dia turun dari sang kancil tu.....memberontak la tu...bukan tak mau bagi main...lewat dah nak pi ambik Che Min....


Ok last sekali....cuba anda baca arahan pada gambaq di bawah ni...apa yang tak kena....

3 ulasan:

blueCITY berkata...

cumelnya dia........

CuTeMiUt78 berkata...

sama je la ngan mirul.. memang skkkee je dia naik..
a'ah nampak apa yg salah..
aahhaakksss

Daud Mili berkata...

di 'didi' atau di'sisi'..??...hehhe..:) lengkap dengan baju uniform lagi budak2 nih,..hahaha...merajuk tuh sifat normal ek,..kalo anak2 tak merajuk,...maybe tak normal,...bila dah merajuk kena la pujuk... suasana tuh dah tak dapat dah bila dah besar dan semakin dewasa...hehe...

Link Within

Related Posts with Thumbnails