TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 9 November 2009

Akaun Google

Google merupakan salah satu kuasa besar di dunia internet, dimana Google menyediakan pelbagai aplikasi yang berguna berasaskan internet, seperti Google Docs, YouTube, Blogger, Picasa dan banyak lagi.tapi kalau dah banyak akaunya...menjadi kesulitan untuk kita..mengingati akaun tersebut...

Untuk memudahkannya, kini Google memperkenalkan Google Dashboard.



Ia boleh memantau segala aktiviti akaun Google anda dengan lebih mudah lagi. And juga boleh mengubah bentuk data yang dipaparkan pada Google Dashboard mengikut citarasa anda. Google Dashboard mengumpulkan segala feed dari pelbagai laman Google dan memaparkannya kepada anda dalam bentuk yang menarik.

Apa perlu anda lakukan hanya log masuk sekali lagi walaupun anda telah set kata laluan pada komputer anda. Ini adalah untuk memastikan anda adalah orang yang benar yang akan mengakses Dashboard anda. Ianya masih lagi pada peringkat pembangunan, dan beberapa aplikasi masih belum dimasukkan padanya lagi.

4 ulasan:

Unknown berkata...

blog yang menarik & menghiburkan. Sakit perut saya lihat sampul surat LHDN tu. Syabas.

(sekadar ziarah sambil memperkenalkan blog berkenaan petua dan ramuan herba orang tua-tua: http://morhabshi.blogspot.com)

Daud Mili berkata...

macam menarik...tapi x berapa faham sgt.....nanti nak try explore la...!!

Tanpa Nama berkata...

tq for ur info

myQza berkata...

aku pun x berapa nak faham!!

Link Within

Related Posts with Thumbnails