TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 7 Oktober 2009

Koleksi Lawak


Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri
kepadapelajarnya-pelajarnya
Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri
sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.

Abu berdiri dan berkata
Nama saya Abu bin Dolah
Bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang
jadi bolehlah saya pergi ke Australia, Eropah, Iraq dan sebagainya

Bagus Abu. Terima kasih. Siapa lagi, tanya cikgu.

Seorang pelajar perempuan yang duduk di tepi berdiri
dan berkata

Nama saya Roslina,pangey NaNa je..
Kalau besar nanti, NaNa nak jadi suri rumah tangga
dan mempunyai anak-anak yang comel

Bagus. Jadi suri rumah tangga merupakan cita-cita yang mulia
Siapa lagi

Hayat berdiri dan berkata...

Saya Hayat Pangey Amad jekk..
bila besar nanti
saya bercita-cita untuk membantu NaNa mencapai cita-citanya...
itu jek cikgu
-----------------------------------------------------------------------------------------
*amboi ...kanak-kanak la nie.....*

7 ulasan:

mamalieyna berkata...

huwahuwahuwaa..amboi kecik2 dh pandai gatai2 noh..hikhik..

blueCITY berkata...

salam...

huwaaaaaaaaa
budak2 zaman la ni mmg tak menahan la,
ekekkekek

Daud Mili berkata...

Hayat & Amad adalah budak yang berhati mulia...
mane nak dapat orang cam tuh lagi dah....
dalam hidupnya, dia hanya nak tengok orang yang dia sayang berjaya....hehe

Watierman berkata...

Anak sapa la tu...mesti pak dia kemaih orang nya....

sI tEDI berkata...

ha ha ha ha..
hampagas...

bspotgurl berkata...

zaman sekarang agak lain dari dulu.. kanak-kanak cyber lah katakan ;)

Solehah berkata...

wah wah wah amad...lagi tinggi cita-cita dia..boleh pandang jauh ke depan tu..

Link Within

Related Posts with Thumbnails