TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 26 September 2009

Span Basah...???

Tarikh:26/09/2009 hari Raya ke-7
Masa:Malam....
Tempat:KFC Kangar 1....
Perkara: Malam nie Mama ngan Cuteri nak makan ayam KFC la pulak...dah cemuih dok makan kuih raya saja....lagi pun cuteri nak permainan (toys) la...che min,cupian yang kat umah pun dah pesan...jugak..


Banyak nya manusia Lapar KFC...tadi masa lalu kat depan KFC 2 Kangar... lagi le penuh orang sampai... kat depan pintu masuk....


Cuteri yang beratoq dulu nie.....nak ambik 'toys'


Bagi mama la yang beratoq....abah layan cuteri sambil 'wifi' kat sini...


He..he..muahahh...nak ambik semua...toys ini....mama bayar....muahhhhaaaa...




Dah balik kat umah nie le...kerja dia...bukan nak makan sangat...layan pak cik span.. basah nie je....


Cupian dengan spongebob yang dok naik gerek(basikal) tu...


Che min dengan spongebob...dia yang tengah masak....hai ..sampai tak berbaju dah...


Nie le koleksi span basah depa...empat beradik...tapi cewad tak tau main lagi...tapi kena beli...nanti depa tanya mana untuk adik depa...

2 ulasan:

Rantong berkata...

Nice blog. Informative & impressive content.
________________
View Profile: Rantong™

CuTeMiUt78 berkata...

hik..hik...blh gitu..

Link Within

Related Posts with Thumbnails