TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 4 September 2009

Koleksi Lawak...


Ramai yg dah tahu,chewing gum is a banned stuff in singapore.cakap pasal benda nie,ada satu cerita.suatu hari,PM Singapore pergi ke Thailand.dia makan malam degan raja siam.mula2 diorang makan udang,

PM singapura tanya,"apa orang thailand buat ngan kulit udang?"
Raja siam jawab:"kami tak buat apa..kami buang aje"
PM singapore:"OO..klau kat singapore,kami recycle kulit tu jadi keropok udang,lepas tu kami export ke thailand"

Lepas tu diorg makan limau pulak.

PM singapore ni pun tanya lagi."lepas makan limau,ape yg org thailand buat ngan kulit limau tu?"
Raja siam pun jawab:"kami tak buat apa..kami buang je"
PM singapore:OO..kat singapore,kami recycle kulit tu jadi jus limau.lepastu kami export ke thailand.

Last sekali,diorang mkan chewing gum.seperti biasa

PM singapore ni pun tanya:"apa org thailand buat ngan chewing gum yg dah dimakan?" Raja siam jawab:"kami tak buat apa,kami buang je"
PM singapore:"OO..kat singapore lepas makan chewing gum, kami recycle jadi kond*m.lepas tu kami export ke thailand"
Raja siam pulak tanya:"apa org singapore buat ngan kond*m lepas digunakan?"
PM singapore:"kami tak buat apa,kami buang aje"
Raja siam:"OO..kat thailand lepas guna kond*m,kami recycle jadik chewing gum lepas tu kami eksport ke singapore "

... erk..tekejut beruk PM singapore tu,dan sebaik saja balik kenegaranya dia terus ban chewing gum tu sampai skrang.
---------------------------------------------------------------------------------------
*kalau nak pelekeh orang pun..pada-pada la...tengok la diri tu dulu *

6 ulasan:

TiNiE berkata...

hihihi padan muka dedua...

zai berkata...

Fuyoo..betul ke camtu..eeii...dulu suka gak makan chewing gum nie..skrg kena banlah gamaknya..geli geleman lps baca N3 ni.

Apapun mmg kelakar...

sI tEDI berkata...

ha ha ha ha.. lawaklah....

paan berkata...

dah pernah baca lawak nie....hahaha

Mohd Hafizd berkata...

i liiikeee

etuza berkata...

Asalamualaikum ..hehe! lucu tul..terkena dia..haha!!kelakar ramadan from alimaz

Link Within

Related Posts with Thumbnails