TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 14 September 2009

Kalau la Depa nie...


aduih!!! baru kul 12 la plak, perut da lapo nie. waktu buke lambat lg....nak jalan-jalan pun orang banyak shopping raya......


nyesal tul lah pg tadi x bangun sahur....adui...kene gastrik lak!!!emm tapi nie la alasan yang selalu manusia bagi bila dah kena tangkap tak posa....



aku nak sahur pun x larat...zzzzz..manusia kan makanan banyak pastu bersahur diwaktu awal malam....tu nama sahur ke...


dapat ais cendol pun best nie..x pun abc...fuhhh...banyaknye makanan dibulan puasa nie....manusia bersyukur ke...



jap lg nak gi bazaar..nak beli ayam percik 5 ketul, air katira 4 bungkus...mmmm sedapnye..pastu boleh tengok perempuan dalam bulan puasa nie pun tak reti menjaga aurat....

3 ulasan:

sI tEDI berkata...

ha ha ha ha.... awal2 dah bg tau menu..

Solehah berkata...

hehe..comel btl semua binatang tu..tido pelbagai gaya..

Watierman berkata...

Cukup ke menu tu...yang tak tahan tu menu tengok perempuan..macam menu Cik Abang Akak aje....bukannya nak tengok sgt kata dia..tapi dia orang yg dok tayang....yer lah tu!

Link Within

Related Posts with Thumbnails