TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 25 September 2009

Kad Raya Untuk Rakan Blogger Yang Sudi Mengunjungi Blog Ini Dan Untuk Kawan2 Di UiTM.



Kepada semua sahabat blogger, sesiapa yang sudi mengunjungi blog ini dan kepada sesiapa yang mengenali kami sudi2 kan lah mengambil KAD RAYA yang tak seberapa ini dari kami....Jangan memalu yer.... Kami sekeluarga memohon maaf diatas segala salah dan silap kami selama kita mengenali di alam siber ini...dan kepada kawan di UiTM yang sudi menjengah blog ini...... kalau ada salah dan silap kami berdua dan kalau ada kelakuan kami yang menyakitkan hati kami berdua memohon sejuta kemaafan dari anda semua kerana kami juga manusia biasa.... AKHIR KATA SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

-----------------------------------------------------------------------------------------
ENTRY BARU KAT BAWAH YER..

17 ulasan:

khairul onggon berkata...

Selamat hari raya aidil fitri.. maaf zahir dan batin utk alimaz sekeluarga.. :)

DaZzlingLilLy berkata...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin utk alimaz and kids..

FdausAmad berkata...

gua nak ajak lu melepak di blog gua.Rilek Rilek.
jom.

AdeLaide NinaSe.. berkata...

waahh... ada kad raya,...

xpe2,.. nk bls kad raya...
nnti jap lg posmen smpai..
hihi...~~~

p/s::windu akak...~

CuTeMiUt78 berkata...

salam singgah sini... akak ambi ya.. mekacih.. selamat hari raya adilifitri..

Atiqah berkata...

tiqah dh ambik kad raya..nnt tiqah ltk kat umah tiqah
thanks akak

Mawar_berduri berkata...

akak....Nak kad raya .....hihihi..jemput ambik kad kat umah Mawar ye .. :0)

Basuh Baju berkata...

nak kad raya! haha

kak ina kl berkata...

salam tiqah..akak datang ambik kad rayer..silalah datang ambil kad dari umah akak ye..terima kasih.

mamalieyna berkata...

Salam singgah..nak ngmbik kat raya sat.. :)
*Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri..Maaf zahir dan batin.. smga ceria di aidilfitri ini.. :)

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

salam alimaz...

kina singgah nak amek kad raya.

Dan amek kad raya kat blog kina lak.huhuhuhuh.

thanks yew!!

areQue berkata...

salam kak...

huhu..maaf sgt busy kdg2 tk smpt nk mmbls kunjungn kwn2..

kbtulan nmpk comment akak ari ni, rq curi2 jap jengah cni...ekekekekek

selamat hari raya kak..

rq balik mana???mesti la balik umah abah kat pahang..

rq mana kawin lagi....wakakkakakkaakakak

slm aidilfitri kak...smg brbahagia di hari raya...yeeeyyyy..maaf zahir batin;)

shida berkata...

selamat hari raya wei...
ampun mintak maap byk2 nooo

MuMMy 2 Haqq berkata...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin. Saya amik kad ni ye..nanti jgn lupe amik kad saya pulak ok.

AdeLaide NinaSe.. berkata...

selamat hari raya... lalala...~

Mummy Faridah berkata...

slm aidilfitri alimaz.. maaf zahir dan batin..

sonata anak kancil berkata...

selamat hari raya - raya kat rumah2 YB , pilih yang tertentu saje..."maut" pergi semua!!! ade kad raya - ok saya mai ambik ni ....walaupun dah 3 hari raya!

Link Within

Related Posts with Thumbnails