TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 10 September 2009

Bantuan Khas


Bantuan Khas RM500 Untuk Penjawat Awam Kumpulan Sokongan

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak Rabu mengumumkan berita gembira untuk 860,000 penjawat awam kumpulan sokongan iaitu pemberian bantuan khas kewangan RM500 bagi kumpulan itu.

Bayaran khas kewangan itu akan dibuat dua kali iaitu RM250 dibayar sebelum Aidilfitri manakala bakinya pada bulan Disember.

Ini bermakna untuk Hari Raya ni kakitangan kerajaan akan mendapat RM250 sahaja. Ok lah dari takde kan? Bersyukurlah kakitangan kerajaan kerana gaji dah besarkan sekarang. Manakala peneroka Felda dapat bonus RM300 seorang.
--------------------------------------------------------------------------------------
*alhamdulilaah...........*

4 ulasan:

areQue berkata...

salam ye ke...

hmm..aku dgr lama dah ni tp tk de pon 250 tu

tggu balik tny ayah dia dpt tak 300 pulak

huahuauhauah

CuTeMiUt78 berkata...

salam singgah sini..
wah alhamdulilah la kan ada gak.. dari kami yg keja private ni.. tak de la gayanya..

okies ni alamat kita..
MAIZA AZRINA BT. ISMAIL
NO.76, KG. PT. SEMPADAN,
MUKIM 8, 86400 PT. RAJA,
BATU PAHAT, JOHOR

birU berkata...

alhamdulillah,

boleh lah dari tak ada, 'huwaaaaa

Tanpa Nama berkata...

yea lah akak kan
kita patut bersyukur dr xdpt per2222
dh org bg pun xkena apth klw xdpt lgsg kan????

Link Within

Related Posts with Thumbnails