TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 24 Ogos 2009

Koleksi Lawak


Cerita ini berlaku di negara Nigeria yg semuanya berkulit hitam. Semakin hitam seseorang, semakin dianggap hebat. Pada suatu hari sepulangnya dari sekolah, ada 3 org pelajar yg mengagungkan ayah masing-masing.

pelajar 1 :ayah aku hitam sekali. Kelmarin ayah aku membuat sebuah kraf tangan. Tiba-tiba tangannya terluka dan mengeluarkan darah berwarna hitam.

pelajar 2 :wah, itu masih kalah dgn ayah aku, ayah aku lagi hebat. Kelmarin ayah aku jatuh dari atap rumah, tangannya patah dan terlihatlah tulangnya berwarna hitam. Lebih hebatkan.

pelajar 3 :Huh, itu semua tak hebat sangat. Malam tadi sesudah makan, seluruh keluarga aku menonton tv. Tiba2 ayh aku kentut, langsung saja rumah jd gelap gelita!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
*Lagi hitam lagi hebat la.....kua...kua*

1 ulasan:

Pija Madzlan berkata...

Orang Malaysia lak sibuk nk putihkan kulit...tenyeh itu, tenyeh ini....so, bg diorang kita ni mcm mana la ek....

*hitam itu menawan...

Link Within

Related Posts with Thumbnails