TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 5 Februari 2013

Hangat...

Bukan hangat pa pun...astro punya pukulan la nie..kan mama dah beli....nak tunggu setiap episod lambat..layan novel dulu la....hari tu demam adam dan hawa...pun beli jugak novel...untung la puan penulis nie...biasalah novel dengan drama mana sama semuanya mesti lari sikit...kan..kan...


3 ulasan:

azieazah berkata...

Berbeza dengan saya, jika drama dari novel dah kuar, saya memang tak akan la nak pi cari novel tu.

Kecuali jika novel tu saya dah baca, then ada drama, saya akan tengok drama tu.

Selalunya, piawaian saya akan memihak kepada novel sahaja.

JunAina berkata...

Ingatkan hangat cuaca di Pelis la ni...hahaaa...

Etuza Ezawarna berkata...

bagus amalan membaca ni...

Link Within

Related Posts with Thumbnails