TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 4 Februari 2013

che min demam....

pagi nie che  min cakap dia sakit kat tekak...tak p sekolah la pagi nie...bawak mai klinik periksa...tonsil dia bengkak...dr...dah bagi ubat...rehat kat umah la dia hari nie.....


3 ulasan:

JunAina berkata...

Anak Aina pun ada masalah ini. Biasanya depa akan mudah sangat demam, bila demam memang berpunca dari tonsil yang membengkak. Masa dia umur 8 tahun dok minta nak operate tapi mak tak bagi. Sekarang dah besar umur 13 tahun alhamdulillah tak ada lagi masalah tonsil membengkak.

azieazah berkata...

alahaiiii siannya. Tu nak makan sakit tu, kena makan bubur saja lah.

Get well soon ya.

Etuza Ezawarna berkata...

rupanya adik ni sakit kan..semoga cepat sembuh..

Link Within

Related Posts with Thumbnails