TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 10 Februari 2012

Selera cinta di Singgah Rasa Utara.

Petang Rabu.... semua yang berlaku dalam gambar dibawah ni adalah kerana mama malas masak... hahahahahah. Apa punya penyakit malas entah semenjak sekolah bukak ni..... Sekali Abah sound mama suruh masak..... yela belum sampai hujung bulan dah nyawa2 ikan...

Paham2 je la kalau dah namanya makan gaji ni kan.... Lain la kalau berniaga sendiri.... duit berkepuk.... Lepas isi perut di singgah rasa utara..... Cik Puteri kesayangan mama yang selalu kena marah kat rumah tu merengek nak pi stationery plak..... Dah masuk stationery kat sebelah Restoran Singgah Rasa Utara tu tau2 je lah... semua benda dia nak..... Dah beli kat si Cuteri makna kata mama nak kena beli sekali dgn Cik Min dan Cupian.... wa huhhhuhhuuu... kopakkkkk...

Nasib baik Cewad lom sekolah..... Cupian tak ikut sebab dia masih da tabika lagi... so tak de la kelas FArduain....

Save sikit jew... tahun depan semua sekolah... soooooo tak mau kata apa lagi.....rezeki anak2 masing2 ada....




Selera kami serupa..... mee kuah....


Selera mereka juga sama.... Nasi Goreng USA.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Sesiapa yang memusuhi dan memungkiri cinta dia merupakan pemilik jiwa kontang yang kering dari nilai insani yang sejati. Cinta itu fitrah. Ia satu keperluan. Bahkan mungkin suatu kewajipan ataupun rukun dalam menikmati kebahagiaan hidup dunia dan akhirat.*

1 ulasan:

kakcik berkata...

Semakin besar, semakin terserlah kecomelan anak2 itu. :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails