TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 6 November 2011

Salam Aidil Adha buat sahabat semua.

Selamat berkorban ya... jangan sampai terkorban sudah..... Tahun ni mama dengan abah ingat nak buat korban... TApi malangnya tak dak rezeki.... MAybe panjang umur next year kitorang buat la....

Raya haji rasa tak best... sebabnya my FIL masuk wad semalam..... hari ni pagi2 lagi abah dah kluar gi hospital teman ayahnya.... Mama dengan askar2 lepak kat rumah ja... Kesian my MIL...makan jugak tak lalu.... Inilah dikatakan cinta hingga hujung usia..... Atau cinta veteren..... Cinta kita bagaimana ya..... Aku doakan cinta ini sampai kesyurga..... aminnnn...

Mama masak simple2 ja hari ni.... masak untuk askar2.... Pelawa my MIL makan dia cakap belum lapar..... Padahal semalam rasanya dia tak mkn pun.....

Anyway selamat hari raya aldil adha.....

1 ulasan:

arekymz mukmeen berkata...

Assalamualaikum..
dah lame rase nye x jenguk ke sini.
Selamat Hari Raya.
askar2 ape khabar?
ehhehhe

Link Within

Related Posts with Thumbnails