TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 26 September 2011

Hujan oh hujan.. kenapa engkau lebat..

Sebab engkau lebat bajir rumah aku..... Kesiannnn lintang pukang lari selamatkan diri.. cari tempat tidur yang selamat dari sejuk beku....

Tap..tap..tap... sikit..sikit... lama2 dari satu titik jadi satu baldi.....
Dari satu baldi jadi satu perigi....
Hahha nampak sangat muhungnya....

Haiiiii dua .. tiga kali fix .. masih dok macam tu jugak... bukan makin baik ... makin menjadi banjirnya...
Bukan tak pernah susah.. cuma masa susah dulu tak dak la pulak tidoq ayaq menitik atas batang hidung...

Anak2 siap tadah mulut lagi.... Hujan oh hujan... kalau tak hujan pun tak kena jugak......

1 ulasan:

Kunang-Kunang berkata...

Assalamualaikum Alimaz,

Hujan, tak hujan pun kita susah, hujan kerap dan lebat pun kita susah.

Apa nak buat putaran alam dah macam tu kan. Sabar yer.

Link Within

Related Posts with Thumbnails