TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 10 Mei 2011

Guruh kuat berdentum.

Dua tiga hari ni panas membahang.... siang atau malam berkuap.... kalau malam tidoq tak payah pakai baju la.... peluh lenjun....

Pagi tadi ada jugak nampak awan2 kelabu dilangit.... Petang ni guruh kuat jugak... Langit boleh tahan la jugak.... Harap2 hujan rturun sekejap... jangan sampai banjir sudah....

Mama dua tiga malam ni tidoq lewat.... melayan Cewad yang tak reti2 nak tidoq awai... Selagi jarum jam tak berimpun kata org tua2... Tak tidoq la dia... tu pun jenuh paksa.... Panas la kot... Badan dia berpeluh macam org mandi.... Mama dengan abah lagi la ..... Askar2 tidoq mmg tak berbaju....

Mama dalam pukul 1 pagi terpaksa mandi... kalau tak tak boleh tidoq badan melekit......

3 ulasan:

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Ya sekarang ni memang musim panas dan di sini pun sama. Alhamdulillah sekarang ni tengah hujan...

Ummi Humaira berkata...

salam alimaz..

Arau , dekat tak dgn kuaters sekolah keb Arau.. adik ipar akak dok di situ, dia ngajar kt sekolah menengah sebelah tu.

mamalieyna berkata...

tulah kan..sini pun sama, dah la umah takde econ, psg kipas paling laju mlm2 buta, tp still berpeluh..camno?..hU~

Link Within

Related Posts with Thumbnails