TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 6 April 2011

Sukan staff UiTM Perlis.

Hahahahah dah lama tak main netball.... Hari ni kena main jugak..... MAcam mana gaya agaknya.... berat montot.... hahahahahhaha.....

4 ulasan:

mamalieyna berkata...

heee...tak terbyg kalau kena main netball...tak larat weeeh..berat semua..ekeke.. =P

eelobor berkata...

salam,

wah rindunya ngan itm perlis walaupun jodoh kat situ tak lama tetapi ada kengangan terindah tertinggal di situ. huhuhuhu.

boleh mintak tolong? kemungkinan saya nak ke arau pada hujung bulan nie sbb nak ambik adik ipar di sana. dengar khabarnya sana banjir. sudah ok ker cuaca sana? sebab berhajat nak ke langkawi jugak. jika masih hujan, susah gak nak jalan. nanti tlg msg kat saya yer

azieazah berkata...

Belasah jer. Jadi apa? C atau GS?

shoot bebanyak tauuu...

CuTeMiUt78 berkata...

chaiyok...chaiyok..

Link Within

Related Posts with Thumbnails