TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 6 April 2011

Siapa minat dengan shy-8....

Minat la jugak.... nak tunggu cerita 
Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit. 





SHY8 bersama isteri, Noorafiza dan anak mereka, Syed Caliph Umar.

Ucop Wilcha.

6 ulasan:

kakcik berkata...

Masa dia jadi penyanyi dulu, tak ramai yang sedar kehadirannya...

akuanakpahang berkata...

Salam kita minat gak jom layan :)
New Entry "Siapa Syed Mohamad Asri | Usop Wilcha | Shy8"

kak ina kl (2) berkata...

minat dengan dia..

hairan gak apasal wife dia muda..dulu dia tak pernah kawin ker?


selalu gak gi ikea tapi tak pernah beli..

AzeedA berkata...

saye minat!
*meliuk2 tgn cam usop wilcha*

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh... bab tgn tu yg tak blh lupa..

gadisBunga berkata...

salam~

saya tgh dgr shy8 kat hotfm ni. bila dah pasang lagu baru tahu rupanya dia ni penyanyi kan dulu. mesti dia terhutang budi sgt kt mamat khalid kan?

Link Within

Related Posts with Thumbnails