TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 8 April 2011

Kejohanan Sukan Staf Antara Rumah UiTM Perlis 2011 - Bola Jaring Pasukan Tuah.

KEPUTUSAN:

HANG TUAH VS
HANG KASTURI

20 - 0

HANG TUAH VS JEBAT
17 - 3

HANG TUAH VS LEKIU
20 - 1

Dah lama tak main netball.... semalam (kelmarin) main bagai nak rak.... So pagi ni rasa macam nak putus punggang pun ada....  Sakit urattttt.... Hadeiiii laaa... Petang ni ada lagi satu game.... nak boleh main ka tak tau la.....NAsib baik kelas dah habis.....

Agak2 dalam 10 tahun mama tinggalkan game ni.... Last mama main masa dekat POLIMAS dulu..... TApi Al-hamdulillah.. masih ingat lagi peraturan permainan.... Cuma tak la selincah dulu... Al-maklum la anak dah berderet.... Berat sana sini..... dah berisi la tu... hahahahah....

Semalam abah ada sama.... Penyokong kuat pasukan Tuah la tuuu... hehehehhe Merangkap mama punya personal asistant.... Kahkahkah.....

Haduihhhhh kalau la boleh tidoq ni best ni.....








Enjoy the picture..... Agak2 mama main posisi apa yer.... sapa tau...

3 ulasan:

shida berkata...

mama.. dari dulu lagi apsal suka GA?

NICK IRFAN berkata...

rasanya penyerang kot? hehe

Yusnarni berkata...

hahaha....musuh ketat ni satu ketika dulu.. pasti jadi partner plak... sempoi duk ada...

Link Within

Related Posts with Thumbnails